Răspunsuri

2014-11-02T16:37:17+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 \sqrt{200} =10 \sqrt{2}
stiu raspunsul dar mie imi trebuie explicarea
100 e pătrat perfect.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T16:45:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Se descompune in factori primi

200 = 2³  x 5 ² 

√200 = (2x5) √2 = 10√2
1 5 1