Răspunsuri

2014-11-02T16:35:40+02:00
A arata pumnul sub batista 
A arde pe cineva .
A calca pe bec
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T16:50:02+02:00
Ai carte ai parte.
cine sapa groapa altuia cade singur in ea.
la placinte inainte la razoi inapoi.
cine trage a mare, mare ajunge.
lupu nu mananca cat strica.
cartea nu se judeca dupa coperta.
la mamaliga mare vin multe haimanale.
inima cand se-n veleste fata infloreste.
cine se scoala de dimineata departe ajunge.
magarul moare de drum lung si prosu de grija altuia.
vorba dulce mult aduce.
adevarul si dreptatea sunt frati de cruce.
a aduce apa dupa ce s-a stins focu.
a aduna nuiele pt. spinarea sa.
                  A bate apa-n piuă.


Ai, dai, n-ai. Ia nu da, să vezi cum ai. Ai dat-o cotită. Ai pus degetul unde mă doare. Ajunge o măciucă la un car cu oale. Arde casa și el cu luleaua "Dă-mi un foc". Arde satul și baba se piaptănă.Are balta pește. Are limba despicată. Are limba înveninată. Are minte de găină. Are o potcoavă și-i mai trebuie trei Are o zi lucrătoare și una sărbătoare. Are spor la treabă. Are suflet de câine.Ascultă și nu te mânia, ca să te poți îndrepta.Așa e când e să se ducă de râpă. Așchia nu sare departe de trunchi. A-și băga mințile-n cap. A-și bate singur cuie-n talpă. A-și da arama pe față. A-și da cu părerea.A-și da în petic. A-și da în petic. A-și face singur bube-n cap.A-și ieși din fire. A-și înghiți cuvintele. 
2 5 2