Răspunsuri

2014-11-02T16:37:11+02:00
24 pe 10 sau 12 pe 5 sau 2 intreg si 2 cincimi
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T16:42:54+02:00
Aduci la numitori comuni presupun adica 43 supra 10 - (5 supra 2 - 3 supra 5)=
43 supra 10 - (25 supra 10 - 6 supra 10)= 
43 supra 10 - 19 supra 10 = 24 supra 10 GATA 
 
ACOLO SUS LA 25 SUPRA 10 SI LA 6 SUPRA 10 AM DUS LA NUMITOR COMUN ADICA PE 5 SUPRA 2 LAM AMPLIFICAT CU 5 SI PE 3 SUPRA 5 LAM AMPLIFICAT CU 2 SI DEACEA TIA DAT 25 SUPRA 10 SI 6 SUPRA 10 PT CA LEAM IMULTIT 
1 5 1