Răspunsuri

2014-11-02T16:13:58+02:00
 Adica copilul are dreptul sa se bucure ca starea lui de sanatate este foarte buna
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T16:14:46+02:00
Acest drept reflectă că :
-atunci când e bolnav , fie că e o simplă răceală sau o boală gravă , copilul trebuie să beneficieze de medicamente, de îngrijire.
de exemplu dacă tu eşti bolnav , ai dreptul să mergi la spital, să primeşti medicamente , să fii îngrijit , şi tratat.
Cam asta reiese din dreptul copilului de a se bucura de cea mai bună stare de sănătate

2 5 2