Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T15:58:56+02:00
Sinta
perfecta
buna
imaginabila
extraordinara
2014-11-02T15:59:31+02:00
Mama este cea mai depret comoara
Mama este ca o furnica care are grija de copii sai.
Este o singura fiinta cu inima de aur numita "mama"
Mama este un trofeu de care sunt mandru/a de el.
Florile,copaci, animalele, oamenii...sunt frumoase toate daca au o mama care au grija de ei/ele fara lovituri si certuri.
Daca mama ma mai cearta,ea nu din rautate spune ci spune ca alta data sa stii ca sfatul acela iti va fi de folos candva.