Completează următoarele propoziții:
•Preotia este Sfanta Taină prin care cei chemați de Dumnezeu, și anume pregătiți de a sluji Bisericii Sale, primesc de la Dumnezeu, prin .................. si prin ...................................................
..... episcopului, harul ...........……………… necesar pentru:
- a-i sfinți pe oameni prin săvârșirea ..........
...............................
- a-i conduce pe oameni ..........................
- a-i .............. pe oameni ......................

2

Răspunsuri

2014-11-02T15:53:23+02:00
Preoţia este Sfânta Taină prin care cei chemaţi de Dumnezeu şi anume pregătiţi de a sluji Bisericii Sale primesc de la Dumnezeu, prin rugăciunea şi prin punerea mâinilor episcopului, harul Sfântului Duh necesar pentru a-i învăţa, pentru a-i sfinţi pe credincioşi prin săvârşirea Sfintelor Taine şi pentru a-i conduce la mântuire.
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T16:45:57+02:00
Preoţia este Sfânta Taină prin care cei chemaţi de Dumnezeu şi anume pregătiţi de a sluji Bisericii Sale primesc de la Dumnezeu, prin rugăciunea şi prin punerea mâinilor episcopului, harul Sfântului Duh necesar pentru a-i învăţa, pentru a-i sfinţi pe credincioşi prin săvârşirea Sfintelor Taine şi pentru a-i conduce la mântuire.
Este din caiet si eu am facut Sf.Taina a Preotiei.
3 5 3