Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T15:49:13+02:00
Frunza : frunzulita,frunzoi, a infrunzi,infrunzire, infrunzit, frunzar, a desfrunzi, desfrunzire,desfrunzit, frunzaraie
om : omenie, omenesc, omulet ,omenos, omeneste
scoala : scolarime, scolar, scolarita, prescolar,extrascolar,scolit
cinste : a cinstit, cinstit, cinstire, necinstit, 
3 5 3
2014-11-02T15:49:29+02:00
Frunza-infrunzit,dezfrunzit,frunzulita,a infrunzi,neinfrunzit
om-omulet,omeneste,omenesc,omenos,omenire
scoala-scolar,scolareste,scolarita,scolarime,
cinste-cinstit,a cinsti,necinstit,
2 5 2