Răspunsuri

2014-11-02T15:42:16+02:00
Este IMPARTIT .................................
scuze....m-am incurcat :):)
este acelasi lucru a/b se citeste "a supra b" sau "a impartit la b"...ma rog...prima este varianta uzuala
am dorit sa rs la alta intrebare :):) dar orikum este acelasi lucru :D:D
Dar explicatia proble.ei care este ...care este numarul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T19:08:44+02:00