( 1 + 11 ori 11 la puterea 2 ori 11 la puterea 3 ) : ( 5 la puterea 6 + 1 ) ajutatima urgent!!!!!!!! dau si cel mai inteligent raspuns si un multumesc daca ma ajutati !!!!!!!!! pe langa puncte!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T15:33:31+02:00
Este egal cu 1+11la puterea 6 : 5 la puterea 7
2 3 2
2014-11-02T15:55:43+02:00
(1+11LA2*11 la 3):(5 la 6+1)
(12 la 2*11 la 3): 6 la 6)
23 la 6 : 6 la 6
17 la0