Răspunsuri

2014-11-02T15:21:33+02:00
Moseni- strabuni 
razesi-vezini
rumani-rmani 
vecini - apropiatii
multumesc insa am avut nevoie de explicatia istorica.
moseni- urmas
razesi-margini
rumani- român
vecini - apropiati
cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
  • CLM
  • Ambiţios
2014-11-02T15:23:56+02:00
MOSENI TARANI CARE ERAU MII PROPRIETARI IN TARA ROMANEASCA            RAZESI TARANI LIBERI IN MOLDOVA                                                                  RUMANI SI VECINI :DENUMIRILE TARANILOR SERBI(LEGATI DE GLIE, PAMANT) DIN CELE 3 TARI ROMANE
2 5 2