1)numiti figura de stil realizata prin substantivul floare si explicati semnificatia acesteia...
Sa se-mplineasca si sa fie floare.
2)aratati ce parte de vorbire este cuvantul suav: Traduc in limba romana un cantec pe care inima mea mi-l spune inganat suav, in limba ei.....
VA ROG AJUTATIMA......

2

Răspunsuri

2014-11-02T15:23:07+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T20:51:00+02:00
Si eu sunt clasa a 7a si am primit la fel ca tine prima intrebare este o metafora zic eu pentru ca temei nu poate sa se-nplineasca si sa fie floare . :) 
Sper ca te-am ajutat . 
31 4 31