Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T15:12:17+02:00
Reformă=A schimba (în bine); a îndrepta, a îmbunătăți (o situație, o concepție etc.
social=
Creat de societate, propriu societății; care este legat de viața oamenilor în societate, de raporturile lor în societate sau față de societate; care privește societatea omenească. . Propriu unui anumit tip de societate; legat de apartenența la o anumită categorie socială, la un anumit grup social. 
fiscal=
 Care aparține fiscului, privitor la fisc, de fisc.funcționar al administrației financiare locale sau centrale;  bancă sau companie care acționează printr-o înțelegere cu alte corporații.
administrativ=
 Care aparține administrației, privitor la administrați.  Împărțire administrativă a unui teritoriu, iar sfaturile populare (ale poporului)îndrumă munca organelor administrative subordonate lor.
2014-11-02T15:12:25+02:00
transformare politică,economică,socială,cu caracter limitat,sau de structură pentru a realiza un progres
legat de viaţa oamenilor in societate
care aparţine fiscului
care aparţine administraţiei