Va rog raspundeti.mi măcar la o intrebare daca nu le stiti pe amundoua : 1- explica rolul utilizarii virgulei : sub un salcam, draga, m-astepti tu pe mine .
2- semnificatia versului: stresinele vechi casele-n luna ridica.VA ROG URGENT

2

Răspunsuri

2014-11-02T15:04:15+02:00
1. virgula are rolul de a marca elidarea vocalei  ,, a '' , pronuntarea intr-o silaba a doua parti de vb diferite
Rolul virgulei in secventa citata , este de a marca prezenta unei apozitii .
Alex cea ce zici tu e cratima
auuu , mam incuracat scz scz
virgula are rolul de marca substantivul draga in cazul vocativ
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T15:05:32+02:00
1 rolul virgulei este de a izola subtantivul draga aflat in cazul vocativ de restul propoIzitiei
2 3 2