Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T14:50:16+02:00
Eroare de exprimare constând în folosirea alăturată a unor cuvinte, expresii, propoziții etc. care repetă în mod inutil aceeași idee
Pleonasmul este o gresala de exprimare, care consta in folosirea alaturata a unor cuvinte sau a unor constructii cu acelasi inteles. :))))
Si totusi,ce nu e corect?
Ah..n-am scris Pleonasmul este etc..In fine am dat definitia 80% :P
2014-11-02T14:52:39+02:00
Pleonasmul este o gresala de exprimare, care consta in folosirea alaturata a unor cuvinte sau a unor constructii cu acelasi inteles.
1 4 1