Imi trebuieste urgent!!!!
marcati radacina si sufixele in cuvintele de mai jos explicati cum sau format ele
blanite botisor bucatica codita
curatele frumusel ghemusor gramajoara
incetisor micut motanas urechiuse

2

Răspunsuri

2014-11-02T14:48:49+02:00
Blăniţe- rădăcină : blană ; sufix : iţe
botişor - bot ; şor
bucăţică - bucată ; că
codiţă - coadă ; ţă
curăţele - curat ; ele
frumuşel - frumos ; el
ghemuşor - ghem ; uşor
grămăjoară -grămadă ; oară
încetişor - încet ; işor
micuţ - mic ; uţ
motănaş - motan : aş
urechiuşe - urechi ; uşe
La sufixe nu sunt sigură 100% că e corect. Sper totuşi că te-am ajutat.
21 3 21
mersi mult pentru ajutor chiar mai salvat
cu plăcere :)):*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T14:55:59+02:00
blanite=format prin derivare de la cuvantul de baza blana cu sufixul ita 
botisor=format prin derivare de la cuvantul de baza bot cu sufixul isor
bucatica=format prin derivare de la cuvantul de baza bucata cu sufixul ica
codita =format prin derivare de la cuvantu de baza coada cu sufixul ita
curatele=format prin derivare de la cuvantul de baza curat cu sufixul ele
frumusel =format prin dericare de la cuvantul de baza frumos cu sufixul usel
ghemusor=format prin derivare de la cuvantul de baza ghem cu sufixul usor
gramajoara=format prin derivare de la cuvantul de baza gramada cu sufixul joara
incetisor=format prin derivare de la cuvantul de baza incet cu sufixul isor
micut =format prin derivare de la cuvantul de baza mic cu sufixul ut
motanas=format prin derivare de la cuvantul de baza motan cu sufixul as
urechiuse=format prin derivare de la cuvantul de baza urechie su sufixul use
SPER CA TEAM AJUTAT SI CA ACEST RASPUN ESTE CEL MAI BUN
CUVANTUL DE BAZA ESTE SI RADACINA!!!!!
16 4 16
mersi foarte mult :)
NAI PENTRU CE STIU CUM ESTE SA FI DISPERATTT ADICA SA AI CEVA URGENT IN CAZUL TAU SI AL MEU UN RASPUNS LA UN EXERCITIU
<3