Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T14:41:59+02:00
Maruntica:cuv de baza marunt cu sufixul  "ica"
nestiut:cuv de baza "stiu" cu prefixul "ne"
furnicar: cuv de baza "furnica" cu sufixul "ar"
1 5 1
2014-11-02T14:42:01+02:00
Maruntica  format prin derivare cu sufixul -ica de la cuv de baza marunt
nestiut       format prin derivare cu prefixul ne- de la cuv de baza stiut

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
furnicar format prin derivare cu sufixul ar de la cuv furnica