Răspunsuri

2014-11-02T14:33:54+02:00
La rima deplasarea se face prin tirire datorita faptului ca muschii circulatori se contracta, iar corpul se subtiaza in animite zone si se ingroasa prin contractia muschilor longitudinari in alte zone
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T14:42:14+02:00
Practic rama  se deplaseaza prin tarare. Ea nu are muschi, fiind doar ,,un fir de ata mai gros, cu viata,,  . Se aduna , iar apoi se desface astfel tarandu-se sau deplasandu-se, daca vrei. :)
3 3 3