Completati,in expresile date numeralele care au fost omise si explicati sensul fiecarei expresi:
in...vorbe
la...pasi
in ceasul...
a trece pe planul ...
a umbla pe ... carari
a fi cu ochii in ...
a fi in al .... cer
Va rog cat mai repede!!!

2

Răspunsuri

2014-11-02T14:26:16+02:00
In oarbe vorbe
la mergi pasi
in ceasul mortii
a trece pe planul urmator
a umbla pe multe carari 
a fi cu ochii in ceata
a fi in al noulea cer 

trebuie cu numerale
de ex a fin in al noualea cer a fi cu ochi in patru restu nu le stiu
IN DOUA VORBE,,,LA DOI PASI,,,IN CEASUL AL NOUALEA,A TRECE PE PLANUL DOI,,,A UMBLA PE DOUA CARARI,,,A FI CU OCHII IN PATRU,A FI IN AL NOUALEA CER,,................................NUMERALEEELEEEEEEEEE
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T14:28:37+02:00
În două vorbe : scurt,puţin
la doi paşi : foarte aproape
în ceasul al 12-lea : pe ultima sută de metri
a trece pe planul doi : a decala, a pune o situaţie inaintea alteia
a umbla pe şapte cărări: a fi beat
a fi cu ochii în patru : a fi foarte atent
a fi in al noulea cer : a fi foarte incântat, fericit

14 4 14