Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T16:43:31+02:00
Pai imagineaza-ti scara in capul tau si o sa fie foarte simplu:
         km
         hm
         dam
         m
         dm
         cm
         mm
0,15 dm = 1,5 cm.
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-03-03T16:43:48+02:00
Linear Measure10 millimeters (mm) =1 centimeter (cm) 10 centimeters =1 decimeter (dm)= 100 millimeters10 decimeters =1 meter (m)= 1,000 millimeters10 meters =1 dekameter (dam) 10 dekameters =1 hectometer (hm)= 100 meters10 hectometers =1 kilometer (km)= 1,000 meters

1,5 cm