Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T14:18:32+02:00
Dragostea este un sentiment complex manifestat prin afectiune puternica. Dragostea se poate manifesta fata de familie,prieteni, persoana iubita...
Ura este un sentiment puternic, nestapanit de antipatie sau dusmanie imensa fata de cineva sau de ceva.Ura  poate fi considerată ca forma extremă a disprețului sau a antipatiei.
3 3 3
2014-11-02T14:24:09+02:00
Dragostea este atunci cand persoana de langa tine  devine o independenta si te simti foarte singura cand nu vorbiti. Cand ai face orce pentru acea persoana  .Cand te gandesti mereu la acea persoana si ai vrea sa fie cu tine. Dragoste e atunci cand citesti conversatiile de multe ori . Asta e dragostea ! 
Ura e sentiment de tradare din partea cuiva pe care nu ti.o mai doresti langa tine.
1 5 1