Răspunsuri

2014-11-02T14:03:21+02:00
Pentru ca iti dezvolta,gramaica, incepi sa scri mai frumos etc.
gramatica!!!
Am grsit un cuvant mare tragedie,te crezi mare ca ,ce???Cate puncte ai fetito??SOME A di*ck
in primul ran eu acum m-iam facut cont daa si nu team omorat
Si crezi ca ma intereseaza ca acum ti-ai facut cont???Uita-te cum ai scris tu ,eu am avutt o greseala si nu ii mare,tu vreo 10,indiferent cand scrii trebuie sa stii sa scrii,daca asa ii ajuti si pe alti ,mai bine nu
Si cica ai 14 ani :))),mai bine 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T14:04:48+02:00
Atunci cand scriu ma exprim mai bine decat atunci cand vorbesc.
Cand scriu sa simnt libera.
Cand scriu ma simt bine ma simnt eu 
Doar astea miau trecut prin minte sper sa te ajute
Ms mult
da
cu placere
am avut si eu genul asta de exercitiu si cam pe astea leam scris
Gramatica??simnt????sti macar cum se scrie?miau???tu faci ca pisica??mi-au anghelgeorge34