Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T14:01:22+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
La indemana
............
2014-11-02T14:02:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Se scrie "la îndemână"
la indemana
mersi!
npk imi cer scuze ca nam putut sa te ajut mai repede
Nu-i nimic! Se mai intampla si deastea!