Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T16:44:13+02:00
1. Doar câteva colege au primit mărțişoare.(Ac) 2. Le-am dat câtorva copilaşi pufuleţi. (D) 3. Fetele au plecat la mall, iar câteva s-au dus la film.(Nominativ) 4. Grație câtorva oameni curajoşi, calul din lacul înghețat, a scăpat cu viață. (G.)
2014-03-03T16:49:22+02:00
Unui băiat i-a furat telefonul.(cazul Dativ)
O femeie lucreaza cimpul.(cazul Nominativ)
Pe o scîndura a stat vrabia noaptea,sub cerul senin.(Acuzativ)
La un băiat s-a dus profesorul din cauza nepregatiri sistematic a lectiilor.(Genetiv)

1 5 1