Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-02T13:55:18+02:00
2014-11-02T13:57:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a-b=46 \\ a:b=9 \ rest \ 6 \to a=9b+6 \\  \\ 9b+6-b=46 \\ 8b+6=46 \\ 8b=46-6 \\ 8b=40 \\ b=40/8 \\ \boxed{b=5} \\  \\ a-b=46 \\ a-5=46 \\ \boxed{a=51} \\  \\
3 4 3