Răspunsuri

2014-11-02T13:53:53+02:00
 vedea- verb p,redicativ, nr singular, persoana a 3a ,timp trecut (imperfect) , diateza activa, conjugarea a 3a
confirma- verb predicativ, nr singular ,pers a 3a , trimp trecut ,diateza activa ,conjugarea a 3a
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T13:54:11+02:00
O vedea=predicat verbal ,numarul singular ,persoana a 3 a ,timpul trecut
confirma=predicat verbal nr. singular ,pers. a 3 a ,timpul trecut sau prezent daca este confirma*
3 5 3