Răspunsuri

2014-11-02T13:52:18+02:00
Gandeste-te la ce materii iti plac....daca iti place matemetica sau informatiaca si tot ce tine de ele du-te la Matematica-Informatica (M.I.) ...daca iti place biologia sau chimia du-te la Stiinte natruale(S.N.).depinde de materiile care iti plac
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T13:53:27+02:00
Cand eu am fost in situatia asta in primul rand am cerut parerea profesorilor .. ce imi recomand ei.
Dupa am vb si cu parintii si eu si.au spus parerea.
Dar tu trebuie sa te gandesti in primul rand ca unde vrei sa te duci mai departe dupa ce termini liceul.

1 5 1