tu?
9 acum te ajut ca lam facut dar voi numerota cuvintele lipsa ppri numaru care orespunde la propozitie ok de exmplu 1 venue si asa mai departe
eu sunt a 7
pot sa te ajut am 10 la franceza
mersi

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T14:03:07+02:00
1)accompagne
2)eu
3)venue
4)marche
5)alle
6)arrive
7)fait
8)pris
9)entre
1 5 1
2014-11-02T14:21:56+02:00
1VENUE
2ALLE
3ARIVVEE
4ENTRE
5MARGHE
6ACCMPAGNE