Răspunsuri

2014-11-02T13:41:49+02:00
Mama a cumparat var pentru a-mi varui camera.
Ana v-ar certa dar ii este frica de mama ei.
Alina va veni maine la mine.
El v-a spus adevarul.
Tata a dat cu var in camera mea . V-ar placea sa mergem la mare? Va fi o petrecere maine. V-a vazut si pe voi la meci?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T13:43:29+02:00
Tata da cu var in bucatarie.
V-ar place sa mergeti in excursie?
El va veni in vizita maine.
Mihai v-a trimis o scrisoare.
5 4 5