Răspunsuri

2014-11-02T13:35:36+02:00
X+x+1+x+2=48
3x+45
x=15
Numerele sunt 15,16,17
Produsul : 15*16*17=4080
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T13:40:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
\boxed{\boxed{15*16*17=4080}}