Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T13:32:34+02:00
Emigra = a pleca in alta tara
Prietenii mei au emigrat in Spania.

imigra = a migra (pleca) de la sat la oras si invers
O populatie numeroasa a imigrat la oras in cautarea unui loc de munca.
3 3 3
2014-11-02T13:38:20+02:00
Emigra - A pleca din patrie şi a se stabili (definitiv sau temporar) în altă ţară

imigra - 
A veni într-o ţară străină pentru a se stabili aici