Răspunsuri

2014-11-02T13:22:26+02:00
Balonul zburator colorat . Fetita constincioasa intinde rufe. Baiatul intoarce fanul cu aceea coasa
hahahah esti prst de tot
prost apropo
Esti varza pustoaica .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T13:23:19+02:00
Balonul zburator se inalta                                                                                   Fetita intinde rufe pe sirma                                                                                 Baiatul intoarce fanul spre cafenea                                                                     Sper ca team ajutat marcheazama ca cea mai buna plizz
1 5 1