Răspunsuri

2014-11-02T13:10:08+02:00
A=2b+3
b=2c+3
2b+3+2c+3+c=250
2b+3+3c+3=250
2b+3c+6=250
2b+3c=244
4c+6+3c=244
7c+6=244
7c=238
c=34
b=34+34+3=71
a=71+71+3=145
a+b+c=34+71+145=250
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T13:12:44+02:00
A:b=2 rest 3 =>a=2b+3
b:c=2 rest 3 =>b=2c+3
Inlocuim in a+b+c=250
4c+9+2c+3+c=250 <=> 7c+12=250 =>7c=238=>c=34
b=2c+3 =>b=68+3=71
a=2b+3 =>a=142+3=145
de unde este 9 si 4c?
Pai a=2b+3 si b=2c+3 si rezulta ca a=4c+9