Răspunsuri

2014-11-02T12:37:19+02:00
Poveste , povestioara,povesti ,povestile,povestirile ,repovestit,nepovestit.
Am cerut o COMPUNERE!
Chiar asa batuti in cap sunteti?
Ow. Scuze uite aici compunere si vorbeste frumos "batut-o in cap" : Dinnou si dinnou , afara ploua. Simt pe pigmentul meu ciocolatiu cum frigul isi face loc in casa , iar eu stau la gura sobei sa ma incalzesc. Bunicul meu este in camera lui .Ma duc la el sa vad cum se simte . Cand dintr-o data s-a daramat o frumoasa povestioara de pe bliblioteca livingului. Bunicul meu se uita la povestile nereusite de emisiuni si i-am spus ca m-am plictisit stand in casa
El a spus ca sa treaca timpul o sa iti citesc ceva din povestile mele . Sper sa iti placa ! Si mi-a placut pentru ca era vorba despre o printesa si printul ei fermacator ca din povesti . Parca am mai repovestit eu aceasta opera undeva , dar unde? Stiu! Of , bunicul joaca feste. Eu i-am povestit opera. Dar, cu toate aceasta mi-a placut ca mi-a repovestito si a tinut-o minte
Sper ca iti place , draga mea !.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-02T12:44:08+02:00
Era odata o bunica care avea 2 nepoti. Ei se numeau Malina si Andrei intr-o  zi malina ii zise bunici :  - bunico as vrea sa imi  spui o poveste cu familia lexicala  a cuvantului povesti fiindca imi trebuie la scoala . -Bine atunci haide sa iti spun dar cheamal si pe andrei ca sa auda si el povestea familiei lexicala a cuvantului  povesti ,malina la chemat si pe andrei ei asculta atenti : bunica incepe sa zica familia lexicala a cuvantului povesti  povesti - povesteste , povestit , povestita ,  repovestita , repovestit  si asa mai departe . a 2 zi malina si andrei au mers la scala atunci profesoara le corecta temele andrei si malina au facut corect iar cand au venit acasa i-au povestit bunicii  ca temele au fost facute bine .... Sfarsit :))))
Moooor :)))))))))) Ce tare e :)))))))))
cu placere sper ca te-am ajutat