Răspunsuri

2014-11-02T12:29:26+02:00
Frunzulita, frunzisoara, frunze, frunzite, frunzeste, frunzit, frunzita , infrunzita, desfrunzita iartama doar atatea stiu mai gandestete si tu la altele
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T12:33:09+02:00
Frunzulita , frunzoaie , infrunzit ,neinfrunzit , rezinfrunzit , desinfrunzit , desinfrunzire,frunzar, frunzareala , frunzarime, frunzisoara,frunzos,frunzuca,frunzatura , frunzet,infrunzi, infrunzire,frunzis,frunzuta ,frunzuleana
2 5 2