Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T16:14:30+02:00
 l1^2/l2^2=169/196 => l1/l2=13/14 . raportul perimetrelor e 4*l1/4*l2=l1/l2=13/14
ce inseamna ' | ' , " ^ " , ' / ' , ' * ' ?
l =L l1=latura 1. l2=latura 2. / inseamna impartit . * inseamna inmultit . ^ la puterea, :D
ok ,mersi mult !]
  • Utilizator Brainly
2014-03-03T16:17:51+02:00
A1/A2=169/196 ⇒ l1²/l2²=169/196 ⇒ l1/l2=13/14; P1/P2=4l1/4l2=13/14.
9 3 9