Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T12:23:37+02:00
1. Tinar
2. Ceva usor (un lucru)
3.a darui cuva ceva
4.fara rost, degeaba, fara un scop anumit
5.a umbla fara nici un rost 
6.a fi frumos
14 4 14
2014-11-02T12:24:41+02:00
Floarea vieti=frumusetea vieti
floare la ureche=usor
a pune cuiva flori la urechi=a-l trage pe sfara, a-l pacali
de florile marului=a fi frumos
a umbla de flori de cuc=a umbla aiurea
a umbla cu flori la urechi=a umbla (merge) fara interes, a merge de parca ar fi cel mai bun
Mai poti consulta dex-ul... ;-)
18 4 18