Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T12:17:32+02:00
Cuv . De baza a face + pref."bine" + suf."re"
Multumesc mult,
Nu ai pentru ce !
cuv de baza bine+ sufixul facere
2014-11-02T12:34:42+02:00
Nu are cuvânt de bază, fiindcă procedeul folosit nu este derivarea, ci compunerea, astfel binefacere = bine + facere şi este compunere prin sudare.

Are si cuvantul de baza care este:a face.Am intrebat-o pe professors