Răspunsuri

2014-11-02T12:12:22+02:00
Am vazut un magazin plin de cristale                         
azi am mancat cinci cornuri la scoala
trebuia sa cumparam trei ghiduri, unul pentru fiecare
canapeaua pe care stau are multe arcuri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T12:26:35+02:00
Cristalurile mătușii mele stau pe etajere ( toate obiectele de cristal,adică vaze,pahare,scrumiere..)
Cerceii  colegei mele au montate cristale.
Cerbii   au coarne puternice.
M-am săturat să mai mănânc cornuri.
Am cumpărat câteva ghiduri turistice de la librărie.( pliante)
În excursie ne vor însoți mai mulți ghizi turistici ( persoane care au calificarea de ghid)
Arcurile canapelei nu mai sunt bune.
Mă uit la niște arce de cerc.