Răspunsuri

2014-11-02T11:58:42+02:00
Ion Druta este un scriitor ,poet , dramaturg si istoric literar din Republica Moldova membru de onoare al Academiei Romane.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T12:07:06+02:00

Ion Druta nascut ( 3 septembrie 1928 in Horodista  judetul Soroca  Regatul Romaniei ) este un scriitor, poet, dramaturg  si istoric literar din Republica Moldova , membru de onoare al Academiei Romane .
1 5 1