Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T12:00:24+02:00
 fulgerul si tunetul care insotesc furtunile si care au ingrozit pe oameni multe secole isi gasesc explicatia stiintifica in existenta electricitatii in atmosfera.Trsnetul este o descarcare electrica in scanteie care se produce in atmosfera terestra, fie intre doi nori, fie intre un nor si pamant.Norii de furtuna se incarca in partea lor inferioara, in special, cu sarcina negativa, iar aceasta incarca prin influenta suprafata pamantului cu sarcina pozitiva.Cand norul se deplaseaza, zona de sarcina pozitiva de pe pamant il urmareste ca o umbra.Norul si pamantul pot fi considerati drept armaturile unui condensator intre care tensiunea electrica atinge valori de ordinul zecilor si chiar al sutelor de milioane de volti.Daca tensiunea dintre doi nori sau dintre nori si pamant devine suficient de mare apare o descarcare electrica foarete puternica numita trasnet.Exista multe forme (tipuri) de trasnete: trasnetul liniar, superficial, globular, perlat, etc…Fenomenul luminos care insoteste trasnetul se numeste fulger, iar fenomenul acustic poarta denumirea de tunet.
7 4 7
2014-11-02T12:00:37+02:00
poți face o comparație între ploaie și viscol, comparație în care să povestești că ploaia este o domniță ce s-a îndrăgostit de viscol și cum vede ea viscolul.Dacă toate fenomenele naturii a rlocui undeva, cum ar arăta casa lor, cum ar fi ele personificate? Ploaia ar fi o regină frumoasă, mereu îmbrăcată în albastru, vântul ar fi un domn slab ce se mișcă de colo colo mereu, seceta ar fi o doamnă în vârstă ce se deplasează greu…(ceva idei si poate iti iese ceva...bafta!
5 2 5