Răspunsuri

2014-11-02T11:47:14+02:00
Cand iti aduce o lucrare cand stii ca nu ai facut mai nimic ...

Dar nu potii sa imi descrii???
la un concurs ( sportiv) aflii clasamentu.. la fel esti emotionat .. sa aflii pe ce pozitie esti ..
potii?
pai cand stii ca nu ai facut mai nimic la o lucrare surpriza..ai o emotie foarte mare .. chiar daca ai scris ceva.. si speri sa iei peste 5 cu indulgenta .... cand iti auzi numele atunci ai o emotie (LOL) ... :|
Mdaa mersii! ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T11:52:49+02:00
O emotie puternica am simtit cand m-am innecat cu un os de peste, m-am speriat asa tare , nu puteam sa mai respir.Alta emotia puternica a fost cand a murit bunica ,era ca o  icoana pentru mine.Alta data mi-a fost frica atunci cand mama a facut cadere de calciu si alesinat in piata.Atrebuit sa ma descurc ,sa chem salvarea si aveam doar noua ani