Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T11:29:14+02:00
Substantivul este partea de vorbire care denumește ființe, obiecte, substanțe, locuri, fenomene ale naturii, evenimente și o serie de noțiuni abstracte
3 4 3
2014-11-02T11:29:55+02:00

substantivul este partea de vorbire ce denumeste lucruri,fiinte,fenomene ale naturii evenimente si o serie de notiuni abstracte
substantivul este partea de vorbire care denumeste lucruri ,fiinte ,fenomene ale naturii
pai si eu ce am zis
cum ce ai zis?????????