Răspunsuri

2014-11-02T11:24:09+02:00
Depinde cum sunt in text. 
cerne norii de zapada,lungi troiene calatoare adunate-n,fulgii zbor,plutesc in aer, raspandind fiorii de gheata
cerne-persoana a III a , adunate-persoana aIIIa, zbor - persoana aIIIa,raspandind-persoana aIIIa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T11:24:41+02:00
Cerne-persoana a III-a
adunate-persoana a III-a
zbor-persoana I dar si persoana a III-a
plutesc-persoana I dar si a III-a
raspandesc-persoana I dar si persoana a III-a
1 5 1