Răspunsuri

2014-11-02T11:21:16+02:00
Cred ca intreaga omenire    
este mult mai usor sa vezi gunoaia din ochiul altuia decat barna din ochiul tau
toti suntem la fel  mai mult sau mai putin
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T11:30:37+02:00
Oamenilor le place sa vorbeasca despre greselile altora , le da un sentiment ca ei sunt mai corecti, li se pare ca sunt mai superiori decat altii.Barfa la noi in tara mai laes este pe primul loc, sa moara si capra vecinului .Barfa se naste din dorinta fiecaruia de a abate atentia de la sine catre cailalti.Cred ca toti oamenii ar murii ,toti am vorbit pe cineva de rau .Ba nu pana la urma copii nou-nascuti si cei pana la virsta de 2 ani cand incep sa vorbeasca .Cand in cep sa vorbeasca si ei parasc , etc ,sunt multe de spus pe tema asta
1 5 1