Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-02T11:11:40+02:00
Coroana , flori,baloane ,mancare,bauturi,parfumuri,margele

Florile , manacarea bautura , florile nu sunt obiecte vestimentare ;d
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T11:19:26+02:00
Bluze,pulovere,paltoane,jachete,fuste,rochii,coliere,genti,botine,blugi ceasuri,ochelari,cercei,brose,camasi,veste,pantofi,balerini,cizme,costume de baie,geci de piele; si cam atat sunt mult mai multe dar nu mai am timp trebuie sa plec undeva