Răspunsuri

2014-03-03T15:56:47+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A  se face om=a se instari...a face pe cineva om= aeduca pe cineva........nu-i nici picior de om=nu-i nimeni...........peste 7 mari si 7 tari...in al 9-lea cer..... a nu avea cei 7 ani de acasa
3 1 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T15:58:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cu numerale:
-Cand alergi dupa doi iepuri nu prinzi nici unul.
-Cine are carte are patru ochi.
-Unde-s doi puterea creste.
-Trandavul crede ca anulare optsprezece luni.
-Are un car cu boi si o suta de nevoi.

Cu substantivul "om":
-Omul astazi este, maine nu-i.
-Mai bine sa fii o data om, decat de doua ori nimic.
-Tot omul e imparat in casa lui.
-Tare-i bine si frumos, cand e omul sanatos.
-Omul e ca iarba, zilele lui ca floarea.