Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T11:45:02+02:00
A x b x c=336 
a x b=84
c=336:84
c=4 
Eu voi face ca si cum a este de 7 ori mai mare ca nu se poate altfel
a=7 x 4
a=28
b=84:28
b=3

a=28
b=3
c=4 

VERIFICARE:
28 x 3 x 4=84 x 4=336


1 5 1
2014-11-02T12:04:32+02:00
a*b*c=336
a*b=84
a=7c
a*b*c=33684*c=336c= 336:84c=4
a=7ca=7*4 ⇒a=28
a*b=84b=84:ab=84:28b=3<span>

Numerele sunt 28, 3, 4

Verificare:
a*b*c=28*3*4=336