Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T10:26:24+02:00
Nu stiu ce idei
vrei sa scri o carte sau ce

inteleg dar ce trebui sa faci
poti pleca de la proverbul ai carte ai parte
o carte de 20-25 de pag cu imagini si povesti dar povestile sa nu le povestim ci sa fie argumente!!!complicat?
cartea este cea care ne deschide multe orizonturi.
tot ea ne imbogateste vocabularul si ne ajuta in comunicare
2014-11-02T10:34:08+02:00
1. De placere. E motivul cel mai important. Cititul nu e o corvoada, nu e o activitate care trebuie bifata pentru ca te bate cineva la cap sau pentru ca vine examenul si n-ai incotro. Literatura e, in fond, divertisment, a citi o carte poate fi cel putin la fel de amuzant cu a urmari un film sau cu a privi un serial la TV. Daca n-ati mai citit de mult si Dostoievski vi se pare o corvoada, incepeti cu o carte usor abordabila, un thriller, un roman de aventuri, un policier.
1 5 1