Precizează modul de expunere utilizat.
Poezia:
Ştefan Octavian IosifÎnserareS-a înserat. Uşor se-nalţă fumul
De prin ogeaguri către bolta vastă,
Domol coboară turma de pe coastă,
Umplând cu larma de talange drumul.
Blând, florile, în liniştea lor castă,
Îşi dăruiesc văzduhului parfumul,
Şi noaptea-şi cerne peste toate scrumul...
Ici-colo numai licăre-o fereastă...
Un clopot plânge-o clipă, şi-apoi tace...
Luceafărul în alba-i strălucire
Răsare sus... Şi-atâta sfântă pace
Domneşte-acuma peste-ntreaga fire,
Că sufletul aripile-şi desface
Ca să se piardă în nemărginire...

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T10:23:12+02:00
2014-11-02T10:24:17+02:00
Modul de expunere descriere..........................