Răspunsuri

2014-11-02T10:14:54+02:00
Roaba , moara , roata , roaga , iarna, broasca , deal , soare , piatra ,mai , grau ,cadou, caine ,vrei ,geam , gheata ,ceata , nioapte , moarte ,poiana ,
atat am gasit  :0
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-02T10:26:27+02:00
Soare,inimioara,calatoare,pedeapsa,haina,suceasca,deoarece,rabdarea,dialog,compunerea,conversiunea . Imi pare rau nu mai stiu altele 


2 5 2